SportGala

SportGala 7 november 2019

Het SportGala komt na jaren weer terug!

Dit jaar in Dorpshuis Swanla in Zevenhuizen.

Tijdens het SportGala vindt de huldiging van sportman, sportvrouw, sportploeg/team, de ploeg of het individu in de categorie aangepaste sport en sporttalent van het jaar plaats. De huldigingen vinden plaats op donderdagavond 7 november 2019 zodat alle kampioenen tegelijk in het zonnetje gezet kunnen worden. Door de huldigingen gezamenlijk te laten plaatsvinden is het mogelijk om de sporters, sportverenigingen en het aanwezige publiek met elkaar in contact te brengen en ervaringen te laten delen.

Het belooft een inspirerende en afwisselende avond te worden. De foto’s van de genomineerde sporters zullen worden afgewisseld met verschillende demonstraties en sprekers. Na afloop is er nog gelegenheid om na te borrelen en te netwerken.

AANMELDEN VOOR SPORTGALA

Waar zegt u ja tegen?

• U nomineert van elke categorie één persoon of team/ploeg die in de periode van juni 2018 tot en met september 2019 een uitzonderlijke prestatie heeft geleverd, u kunt kiezen aan welke categorieën u wel of niet mee wilt doen;
  • Uiterlijk 20 oktober moeten uw nominaties binnen zijn. U kunt uw nominatie(s) doen door het nominatieformulier in te vullen via de inschrijflink;
  • U kunt alleen sporters nomineren die aanwezig kunnen zijn bij het SportGala op 7 november 2019;
  • Sportstichting Zuidplas stuurt u vervolgens een lijst van alle genomineerden. Tussen 20 en 22 oktober 2019 worden de genomineerden bekend gemaakt.

Een onafhankelijke jury bepaalt uiteindelijk wie de winnaars worden. De genomineerde sporters en/of sportteam maken daarnaast kans op een overkoepelende sportprijs. Deze cheque ter waarde van €1000,- komt ten goede aan de verenging.

Aanmelden kan in één of meer van onderstaande categorieën:

1. Sportman ouder dan 18 jaar

2. Sportvrouw ouder dan 18 jaar