Zwemles Moordrecht

Als een vis in het water tegen de scherpste prijs

Zwemles De Zuidplas

Naast dat zwemmen erg leuk is om te doen, is het bijna noodzakelijk om te kunnen. In het waterrijke Nederland is het van belang dat kinderen zich redden in het water. Met het zwem-ABC zijn uw kinderen zelfredzaam in het water.

Samen kijken we wat de beste manier is voor uw kind om zijn/haar zwemdiploma te halen. Sommige kinderen pakken het snel op, anderen wat minder snel. Elk kind is uniek. Ons doel is om op een kindvriendelijke en professionele manier ervoor te zorgen dat kinderen vanaf 4 jaar opgeleid worden voor de ENVOZ diploma’s.

Wij bieden zwemles aan kinderen

• Zwemles in vaste groepen gedurende het hele zwemdiploma
  • Zwemles volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ
  • Het lessysteem is er op gebaseerd om het gehele ABC-diploma te behalen in 1,5 jaar
  • Zwemles één uur in de week op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of zaterdag
  • Minimale wachtlijst

Bij Zwembad de Zuidplas worden de particuliere zwemlessen één keer per week
gegeven en duren 60  minuten. De particuliere zwemlessen worden gegeven op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.

Het Bever- diploma ( A ) bestaat uit vier lesfases, het Otter-diploma ( B ) uit één fase en ook het Zeehond-diploma ( C )  bestaat uit één fase. Een lesfase duurt 13 les weken. Zwembad de zuidplas werkt met vaste lesgroepen van maximaal 13 kinderen per groep. Naast de regulier zwemles kunt u ook kiezen voor privéles.

Schrijf uw zoon en/of dochter nu online in!

Minimale inschrijfleeftijd: 3 jaar, 9 maanden

Minimale start leeftijd voor zwemles: 4 jaar

Momenteel bedraagt de wachtlijst 0 tot 3 maanden.

INSCHRIJVEN ZWEMLES