Corona update 4 november

4 nov 2020

Corona update 4 november

Zwembaden:

Tijdens de persconferentie van 3 november werd duidelijk dat alle zwembaden vanaf 4 november 22:00 gedurende twee weken gesloten zullen zijn. Alle activiteiten in zowel het zwembad in Nieuwerkerk als in Moordrecht gaan dan ook tot minimaal 18 november niet door.

Dit heeft voor de zwemlessen gevolgen voor de voortgang van de kinderen en dus voor de planning van het lestraject. Hierover worden ouders geinformeerd zodra wij meer duidelijkheid kunnen bieden.

Sporthallen en gymzalen:

Sporthallen en gymzalen mogen geopend blijven. Dit geldt vooralsnog ook voor onze hallen en zalen. Douches en kleedkamers zijn echter gesloten (alleen de basisscholen mogen gebruik maken van de kleedkamers).

Voor verenigingen zal het per tak van sport verschillen of het voor hen mogelijk is om binnen de huidige maatregelen nog door te sporten. Alle verhuringen blijven dan ook in het reserveringsysteem staan tot deze geannuleerd worden door de huurders. Annuleringen of wijzigingen moeten gemaild worden naar: reserveringen@sportstichtingzuidplas.nl

Wil je de maatregelen met betrekking tot sporten teruglezen? Kijk dan hier op de site van de Rijksoverheid