Klanttevredenheidsonderzoek Sportstichting Zuidplas

4 mrt 2022

Doe mee aan ons klanttevredenheidsonderzoek

Onze Sportstichting hecht veel waarde aan het realiseren van een positieve klantbeleving en het leveren van goede service. Om ervoor te zorgen dat we vanuit de bezoekers van onze locaties inzicht krijgen in onze sterke- en ontwikkelpunten als het gaat om ons aanbod en services, horen we graag jouw mening in ons klanttevredenheidsonderzoek.

Het is een bijzonder jaar geweest. Het coronavirus heeft grote impact gehad op het aanbod en de diensten van onze Sportstichting. We lieten ons niet uit het veld slaan en hebben ons dit jaar volop gefocust op alternatieven om te blijven voorzien in jullie behoeften.

We horen graag jouw mening over ons aanbod en de diensten. Aan de hand van de ontvangen feedback kunnen we ons aanbod en onze service optimaliseren en beter inspelen op jouw wensen en behoeften.

Werkt u eraan mee? Het kost een paar minuten van uw tijd en wij zouden het bijzonder op prijs stellen.

We hebben een klanttevredenheidsonderzoek klaar staan voor onze locaties in Nieuwerkerk aan den IJssel en Moordrecht. Om deel te nemen aan de enquête kunt u op één van de onderstaande buttons drukken.

Nieuwerkerk aan den IJssel:

Moordrecht:

Bedankt voor uw bijdrage!

Vorige berichten