Accommodaties

Accomodaties vraag en antwoord

Vanaf 15 januari 2022 is sporten binnen en buiten weer toegestaan.

Alle sportactiviteiten binnen en buiten zijn weer mogelijk. Dit betekent dat u ook weer een reservering kunt maken voor het huren van één van onze sporthallen/gymzalen of zwembaden na 17:00 uur.
Voor het maken of wijzigen van een reservering kunt u contact opnemen via: reserveringen@sportstichtingzuidplas.nl

Spelregels voor sport
Iedereen mag binnen en buiten sporten.
Vanaf vrijdag 18 februari hoeven bezoekers en sporters geen mondkapje meer te dragen en vervalt de 1,5 meter afstand binnen onze locaties. Ook is het tonen van het coronatoegangbewijs per 25 februari vervallen.

Wedstrijden binnen en buiten mogen weer worden gespeeld met publiek. Ook bij trainingen en andere activiteiten. Dit geldt voor amateurs en voor professionals.

Bekijk de website van de Rijksoverheid, NOC*NSF of je eigen sportbond voor meer informatie.

Welke maatregelen gelden momenteel?

Alle huurders van onze sporthallen en gymzalen dienen zich te houden aan het landelijk protocol Verantwoord Sporten van NOC NSF.

Moet ik een eigen protocol aanleveren?

De Sportstichting Zuidplas verhuurt locaties aan verenigingen en particulieren. Deze zijn zelf verantwoordelijk voor het naleven van de maatregelen zoals omschreven in het landelijk protocol Verantwoord Sporten van NOC NSF. Hiervoor hoeft bij de Sportstichting geen protocol ingeleverd te worden. De verantwoording voor het handhaven van de regelgeving ligt bij de vereniging/huurder zelf.

Is de horeca geopend?

De gemeente heeft bepaald dat de horecagelegenheden bij zowel Parkzoomhal als Sportcentrum Zuidplas vallen onder de catagorie sportkantine. Bekijk de regelgeving van de rijksoverheid om te zien of sportkantines geopend of gesloten zijn.

Hoe krijg ik contact met de afdeling reserveringen?

In verband met veel wisseling in werkplekken en veel thuiswerken kunt u ons het beste per mail bereiken via reserveringen@sportstichtingzuidplas.nl

Terug naar corona vraag en antwoord