Sport & Bewegen

Versoepelingen vanaf 15  februari

Vanaf vrijdag 18 februari hoeven bezoekers en sporters geen mondkapje meer te dragen en vervalt de 1,5 meter afstand binnen onze locaties. Het coronatoegangsbewijs is ook niet meer nodig, het tonen van dit bewijs bij onze locaties is op 25 februari komen te vervallen.

Spelregels voor sport
Iedereen mag binnen en buiten sporten. De volgende regels gelden:

• Bij binnen en buiten sporten mag weer publiek aanwezig zijn. Dit geldt voor amateursport. En voor de professionele sport.
  • Kleedkamers, toiletten en douches zijn open.
    Sporten in groepsverband is toegestaan.
  • 1,5 meter afstand houden is niet verplicht bij wedstrijden en trainingen als dat door de aard van de sport niet mogelijk is.
  • Houdt u aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
  • Er is geen beperking in de groepsgrootte bij binnen- of buitensport of sporten in de openbare ruimte.

Publiek bij sporten binnen en buiten

• Wedstrijden binnen en buiten mogen weer worden gespeeld met publiek. Ook bij trainingen en andere activiteiten is publiek toegestaan. Dit geldt voor amateurs en voor professionals.

Voor vragen aan ons Sport&bewegen team kunt u mailen naar: sport-en-bewegen@sportstichtingzuidplas.nl

Bekijk de website van de Rijksoverheid, NOC*NSF of je eigen sportbond voor meer informatie.