Reserveren

Reserveer uw bezoek aan het zwembad

Op dit moment is het alleen mogelijk om te komen zwemmen op basis van een reservering. Dit geldt voor alle drie onze zwembaden; het Polderbad, zwembad De Zuidplas en het Buitenbad.

Reserveren gaat snel en gemakkelijk via AppyBee. MetAppyBee kun je reserveren op de computer, ipad of tablet of op een smartphone.

Betaal direct je boeking via iDeal, of kies voor achteraf betalen.
Let op: bij het buitenbad is achteraf betalen niet mogelijk.

Reservering annuleren?

Dat kan vanuit uw eigen AppyBee account. Annuleren kan tot 2 uur van te voren. Gaat het om een reservering die al betaald was via iDeal? Dan wordt het betaalde bedrag opgeslagen in uw "Wallet" zodat u dit bij de volgende boeking kunt gebruiken.

Reserveren voor het buitenbad

Voor het buitenbad kan er 2 dagen van te voren gereserveerd worden. Verder vooruit boeken is helaas niet mogelijk omdat wij voor onze openstelling afhankelijk zijn van het weer. Tot aan de zomervakantie gaat het buitenbad alleen incidenteel bij mooi weer open op woensdagen en zondagen. Tijdens de zomervakantie gaat het bad dagelijks open wanneer de temperatuur 22 graden of hoger is èn er een weercijfer van 7 of hoger is. Dit wordt gebaseerd op de voorspellingen van weeronline.nl.

Voor het reserveren bij het buitenbad is een betaling vooraf vereist.

Polderbad en de Zuidplas

Voor het Polderbad en zwembad de Zuidplas kan er 2 weken van te voren gereserveerd worden. Er is een beperkt aantal plaatsen vrij om rekening te houden met de huidige coronamaatregelen VOL = VOL. U kunt voor het Polderbad en Moordrecht ook aan de balie uw reservering doorgeven, ook dit kan tot maxiamal 2 weken vooruit.