Zwemles zwem-ABC

Als een vis in het water voor de scherpste prijs

Kies voor zwemles bij het Polderbad!

Leuk en noodzakelijk!

Naast dat zwemmen erg leuk is om te doen, is het bijna noodzakelijk om te kunnen zwemmen. In het waterrijke Nederland is het van belang dat kinderen zich redden in het water. Met het zwem-ABC zijn uw kinderen zelfredzaam in het water. Gemiddeld is de lestijd bij ons 1 jaar voor het A diploma. Onze zwemles is beoordeeld met UITSTEKEND. Om kinderen extra te prikkelen en motiveren gebruiken wij onze mascotte Duckie Duikel.

Samen kijken we wat de beste manier is voor uw kind om zijn/haar zwemdiploma te halen. Sommige kinderen pakken het snel op, anderen wat minder snel. Elk kind is uniek. Ons doel is om op een kindvriendelijke en professionele manier ervoor te zorgen dat kinderen vanaf 4 ½   jaar opgeleid worden voor de ENVOZ diploma’s.

Wij bieden

• Vaste zweminstructeur gedurende het hele A-diploma

• Zwemlessen in vaste groepen gedurende het gehele zwemdiploma

• Zwemles volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ

• Het lessysteem is er op gebaseerd om het gehele zwem-ABC te behalen in 1,5 jaar

• Zwemles 6 dagen per week

• Zwemlessen duren 60 minuten, één keer per week

• Minimale wachtlijst

Let op: inschrijfleeftijd 3 jaar en 9 maanden, minimale startleeftijd 4,5 jaar

Zwem-ABC

Het Bever- diploma (A diploma) bestaat uit vier lesfases, het Otter-diploma (B diploma) uit één fase en ook het Zeehond-diploma (C diploma)  bestaat uit één fase. Een les fase duurt 12 les weken. Schrijf uw zoon en/of dochter nu online in via de button hieronder.

• Minimale inschrijfleeftijd: 3 jaar, 6 maanden

• Minimale start leeftijd voor zwemles: 4 ½  jaar