Zwemles volwassenen

Nooit te oud om te zwemmen

Op eigen tempo naar dat gewilde zwemdiploma

Zwemles Zwem-ABC
Het Zwemles Zwem-ABC is speciaal voor volwassenen die geen zwemdiploma’s hebben, graag het B of C-diploma willen halen of last hebben van waterangst. De ABC-lessen zijn hiervoor speciaal in het leven geroepen. Inmiddels zijn al vele zwemmers u voorgegaan en hebben met succes hun diploma’s behaald. U kunt op ieder niveau instromen. Wij stellen samen met u uw persoonlijke doel samen en kijken hoe we het beste dat felbegeerde diploma kunnen behalen.

De Zwemles Zwem-ABC voor volwassenen is elke maandag avond van 18:15 uur tot 19:15 uur.

Zwaardvis voor volwassenen
Zwaardvis-serie voor volwassen zet het verbeteren en aanleren van zwemtechnieken centraal. Wanneer u uw zwemtechnieken verbetert leert u effectiever zwemmen. Dit zorgt ervoor dat lange afstanden makkelijker gezwommen kunnen worden. Tijdens de Zwaardvis-serie komen de vaardigheden van het reddingszwemmen ook aan bod. De Zwaardvis diploma’s zijn van de ENVOZ, ook wel bekend als zwemvaardigheid.
Dus als u interesse heeft in het verbeteren van zwemslagen en langere afstanden wilt kunnen zwemmen, is de Zwaardvis-serie zeker een aanrader.

De Zwaardvis-serie is elke maandag avond van 19:15 uur tot 20:15 uur.