Nieuwe pachter horeca sportcentrum Parkzoom

21 mei 2024

Vanaf 1 juni een nieuw gezicht in de sportkantine bij sportcentrum Parkzoom/Polderbad

Na afloop van de wedstrijden en trainingen konden sporters in de sportkantine bij de vertrouwde gezichten van Jur en Edith op adem komen. Menig ouder heeft hier de afgelopen jaren, onder het genot van een kopje koffie of thee, de verrichtingen van hun kroost in de zwemzaal kunnen aanschouwen. Binnenkort nemen Jur en Edith afscheid van het horecaleven en daarmee ook van hun sportkantine in sportcentrum Parkzoom. We bedanken het team van Mobiesnack voor hun jarenlange inzet en toewijding.

In Marco van Pelt hebben we een nieuwe pachter en enthousiaste opvolger gevonden. Marco zal per 1 juni het stokje overnemen. Tijdens de overstap zal de sportkantine korte tijd gesloten zijn. De zwemlessen kunnen in deze periode vanaf de tribune worden gevolgd en in de centrale hal kunt u tijdens de zwemlessen terecht voor een kopje koffie of thee.

We hopen dat Jur en Edith volop kunnen gaan genieten van hun vrije avonden en weekenden en wensen Marco veel succes en plezier met zijn nieuwe uitdaging.