Vacature allround zwemonderwijzer

27 apr 2019

Wij zoeken (Allround) Zwemonderwijzers voor 20 tot 38 uur per week

In een waterrijk land als Nederland is zwemvaardigheid een belangrijk goed. Ga jij ervoor zorgen dat onze gasten een leuke tijd hebben en op een goede en veilige manier hun zwemdiploma’s behalen? Met ons ENVOZ zwemprogramma zorgen wij ervoor dat het behalen van het zwem-ABC, snorkelen en zwaardvis serie als avontuur wordt beleefd! Daarnaast bieden wij ook zeemeermin-zwemmen aan zodat kinderen ons eigen certificaat kunnen behalen! Spreekt dit je aan, solliciteer dan nu bij Sportstichting Zuidplas!

Wat houdt de functie in?

Je zorgt voor een speelse en avontuurlijke zwemles ervaring voor de kinderen, in meerdere zwembaden van Sportstichting Zuidplas. Als zwemonderwijzer ben je verantwoordelijk voor het geven van zwemactiviteiten voor jong en oud, waaronder particuliere zwemlessen en verschillende doelgroep activiteiten, waaronder meer bewegen voor ouderen, Aquavaria en Aquafitness. Daarnaast behoort toezichthouden en het uitvoeren van opruim- en schoonmaakwerkzaamheden ook tot je takenpakket.
Verklaring Omtrent Gedrag dient te worden aangevraagd  bij indiensttreding.

Functie- en opleidingseisen:

•         Diploma zwemonderwijzer / MBO sport en bewegen met  aantekening zwemmen.

•         Aangevuld met modules voor doelgroep activiteiten is een pre

•         In het bezit van een geldig EHBO- en reanimatie diploma.

•         Gastgericht, goede didactische vaardigheden en een enthousiaste instelling.

•         Flexibel in werktijden, ook in weekenden en in de avonduren.

Hoe ziet jouw team eruit?

Je hebt ongeveer 35 collega’s die werkzaam zijn op verschillende locaties. Samen zorgen wij voor een schone en veilige omgeving, hebben wij de wil om kansen te benutten en begroeten wij iedere gast met een glimlach.

Hoe brengen wij jou in beweging?

- Een leuke werkplek met afwisselende werkzaamheden

- Salaris conform CAO Zwembaden;

- 25 vakantiedagen op basis van een 38-urige werkweek

- Interne opleidingsmogelijkheden

- Jaarlijks een sportieve personeelsactiviteit met alle personeelsleden

Ben je enthousiast?

Stuur je cv en sollicitatie naar zwemzaken@sportstichtingzuidplas.nl. Je kunt ook bellen met hoofd zwemzaken, Jerry Wursten, om nog meer te weten te komen over de functie via 0180-313255.